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> Cherophobe v1.0

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Nome File Cherophobe v1.0 di Gid
Inviato Thursday 26 May 2011 - 17:49
Ultimo Aggiornamento Thursday 26 May 2011 - 17:50
Tipo File Tipo File (rar - application/x-rar-compressed)
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Prima versione per Cherophobe DS, FPS realizzato già in precedenza da ThatOtherPerson per Wii/PC e riproposto sottoforma di porting diretto su DS.
Lo scopo del gioco è semplice: bisogna difendersi a suon di proiettili dalle emoticon sorridenti disseminate lungo tutto il labirinto di gioco, sapendo che per ogni faccina sconfitta si ottiene 10 punti e la possibilità di continuare a sopravvivere. Avvicinandosi troppo alle emoticon infatti la propria energia viene lentamente ridotta, per rimediare è necessario cercare dei pack sparpagliati casualmente e dal respawn infinito in modo da recuperare i propri punti vita . Tra le vie del labirinto è possibile anche trovare munizioni extra per la propria arma.

Di seguito qualche info in più:

CITAZIONE
Here is a port/remake of Cherophobe for DS. Like its original Wii/PC version it has been made for the GBAtemp Homebrew Bounty.

Cherophobe is an original FPS in which you must defend yourself against the unending assault of smiley faces. For every Smiley face that you defeat you will be rewarded with ten points (the high score is automatically saved when you die). Your health drains away when a smiley face is too close to you and when you run out of health the game restarts. Scattered around the environment are health packs which will raise your health. There are also boxes containing additional ammo. Like the smiley faces the health packs and ammunition will infinity re spawn but always in random places that are out of view so you will need to continue wandering around the map to find them.

Use the directional pad or the A/B/X/Y buttons to move
Use the touch screen to turn
Use the L or R buttons to shoot

I’m considering this done. Unless someone finds something broken about the game then you shouldn’t expect to see any updates to it until after the competition. I’ve already spent more time on this then I probably should have.
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